Uitdaging
Fysio Centrum Hoorn is een (sport-)fysiotherapie praktijk die vanuit persoonlijke begeleiding met therapie op maat werkt aan herstel van blessures. Bij de start van de fysiotherapiepraktijk werd DPID gevraagd om een nieuwe huisstijl, website en bijbehorende merkcommunicatie te ontwerpen.
De praktijk biedt naast sportfysiotherapie, een breed scala aan behandelmethoden zoals manuele therapie, Dry needling, echografie en medical taping.
Hoe gezond en fit je ook bent, iedereen kan een blessure oplopen. Dan moet je “Actief werken aan herstel” zoals praktijkhouder, Paulien Tempelman, het noemt.
Oplossing
We hebben de kern van Fysio Centrum Hoorn - Weer goed en gezond bewegen - vertaald in een huisstijl die vertrouwen geeft bij patiënten, bezoekers en medewerkers.
De consistent doorgevoerde stijl heeft een moderne en energieke uitstraling. De ronde vormen in het beeldmerk benadrukken de menselijke kant, met warme fotografie die aansluit bij de persoonlijke aandacht die Fysio Centrum Hoorn aan cliënten/patiënten geeft. De frisse kleuren en het gebruik van iconen versterken de deskundige en effectief zorg.
Opdrachtgever Paulien over ons: Dirk-Pieter en Claar hebben mij ontzettend goed geholpen met het ontwerpen van mijn huisstijl en website. Dankzij hun creativiteit en out of the box denken is het resultaat zeer goed geslaagd en daar ben ik nog steeds heel blij mee!
____
Verhuist jouw zorgpraktijk, is er een fusie van meerdere instellingen of start je een nieuwe maatschap?
We hebben de expertise in huis om je te helpen met een huisstijl waar je jarenlang plezier van hebt en trots op kan zijn.
Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken!