Uitdaging
Hoe help je jezelf, je team, merk of product beter te onderscheiden? In een wereld waar het ‘wat’, steeds makkelijker te kopiëren is, neemt de behoefte om écht onderscheid te maken sterk toe. Ontastbare concepten en waarden worden daarbij vaak over het hoofd gezien. Het zijn vaak ‘blind spots’ bij het creëren van een sterke positionering .Terwijl ze ijzersterke mogelijkheden geven voor beter onderscheid.
Oplossing
Om het kiezen en toepassen van die ontastbare waarden makkelijker te maken, hebben we Tagtika ontwikkeld. Het bestaat uit twee delen.
• De tool zelf – Een kaartset met 51 veelgebruikte kernwaarden
• De Visual Value Mapping methode – Hoe je de kaarten toepast
De kaarten nodigen uit om er gelijk mee aan de slag te gaan. Op een laagdrempelige manier bespreek je waar je voor staat, wat wel en wat niet van toepassing is.
Je krijgt inzicht in welke waaarden je écht belangrijk vindt, voor jezelf, met je team, voor je merk of product. Het kiezen geeft helderheid en betere focus, en dat is pure winst, om een spel term te gebruiken…. ;)
“It’s like lego with purpose” zoals Stewart Shaw het noemde.
Meer over de workshops en trainingen op Tagtika.com